Bijna vertrekken - Reisverslag uit Enkhuizen, Nederland van Sharon - WaarBenJij.nu Bijna vertrekken - Reisverslag uit Enkhuizen, Nederland van Sharon - WaarBenJij.nu

Bijna vertrekken

Door: Sharon

Blijf op de hoogte en volg Sharon

29 Augustus 2017 | Nederland, Enkhuizen

Hoi!

Leuk dat jullie komen kijken op mijn 'blog'. Ik heb nog nooit verhalen geschreven of blogs bijgehouden. Ik ben ook niet mega fanatiek op Social Media maar ik ga mijn best doen om jullie te laten zien wat ik zie en meemaak. Ook voor mijzelf is dit een leuk medium om bij thuiskomst nog eens terug te lezen en te zien wat ik allemaal heb meegemaakt.
Nu ben ik nog veilig thuis maar nog maar een paar nachtjes en dan stap ik in het vliegtuig naar Moskou. De zenuwen kan ik niet meer zo goed bedwingen maar ik heb er erg veel zin in! Hier droom ik namelijk al heeeel lang van en nu gaat het eindelijk gebeuren.

Zodra ik tijd en ruimte vind tijdens mijn reis ga ik proberen zo nu en dan hier wat op te plaatsen.

Groetjes Sharon

  • 29 Augustus 2017 - 18:59

    Jelle Kr. :

    Jeeej! Veel plezier!

  • 29 Augustus 2017 - 19:03

    Nicole Visser:

    Wat te gek dat je dit gaat doen Sharon...ik ben bijna jaloers! Ik wens je ontzettrnd veel plezier en geluk! Wat een ervaring en wat een moois zal je zien..ben gek op reisverhalen dus als je het niet vervelend vindt..lees ik ze graag. Geniet er van en doe voorzichtig en verstandig! Hoe lang ga je op reiscen incl. Stops in Mongolie en Tibet? Groetjes Nicole

  • 29 Augustus 2017 - 19:14

    Lulu:

    Yeahhhhh babyyyyyy cant wait to read your adventure. Xxxxxx

  • 29 Augustus 2017 - 20:55

    Sharon:

    Hey Nicole! Tuurlijk mag je mij volgen :-) bij reisdetails heb ik een beschrijving getypt over de reis die ik ga maken. Waar ik heen ga en in welke volgorde. Groetjes Sharon

  • 29 Augustus 2017 - 20:57

    Sharon:

    En bedankt natuurlijk!!

  • 29 Augustus 2017 - 22:35

    Melu:

    Yeeaahhh!! Gonna miss you ♥️ Zorg goed voor jezelf

  • 30 Augustus 2017 - 09:30

    Marika:

    Wat super dat je deze reis gaat maken. Ik ga je volgen hoor! Heel veel plezier!!!
    Xxx Marika

  • 30 Augustus 2017 - 13:28

    Mutti:

    Lieverd, heel veel plezier en ga er lekker van genieten, dit is wat je altijd al graag wilde. Ik ga je volgen natuurlijk. En onthoud: iedereen die iets van jou moet, wil jij niets van.

  • 31 Augustus 2017 - 12:41

    Renee Vd Lee:

    Hey Sharon, krijg hier bij HS je blog door. Stoer hoor! We gaan je volgen! Heeeeeel veel plezier!

  • 31 Augustus 2017 - 12:42

    Matijn:

    Enjoy.....

  • 02 September 2017 - 21:10

    Riet:

    Hoi Sharon ik ga je zeker volgen, met extra info van je moeder. ik wens je een hele mooie reis. Grt Riet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sharon

Actief sinds 29 Aug. 2017
Verslag gelezen: 401
Totaal aantal bezoekers 6237

Voorgaande reizen:

02 September 2017 - 07 December 2017

Transmongolieexpress en Zuid-Oost Azie

Landen bezocht: